Ефект партії Шарія, котра проходить до Верховної Ради

Інформаційне агенство ASPI опублікувало вкотре свою соціологію, в котрій дають партії Шарія прохідні відсотки до ВР.

Давайте розберемо «ефект Шарія» і його технологію «кульки» і чому вона зайшла шикарно. Завжди в піарі все залежить не тільки від самих методів або використовуваних інструментів, а ще важлива стратегія і якість виконання даних методів.

Так дивіться самі кульки використовували вже давно. Ще з 2004 року Партія регіонів, БЮТ і Наша Україна використовували в різних моментах кульки, це був десь п’ятий візуальний за важливістю атрибут після прапорів, банерів, плакатів, шарфів, маніжек. Шарій зробив їх основними і з’єднав два методи. Це кульки і захоплення інформаційного поля.

Кульки виступили в ролі «позначення» свій чужий, а також тепер у всіх асоціація така, червона кулька — ШАРІЙ! Ну щоб розкрутити сам цей бренд Шарій придумав ходити на чужі мітинги, а не на свої. Тому що на його мітинги чи акції, ніколи не прийдуть ЗМІ  і пробити інформаційне поле буде дуже важко.

Прийшовши на чужій мітинг вони стають подразником і змушують опонента на них звернути увагу. Завдання стоїть перехопити інформаційне поле і за допомогою опонента розпіарити себе. На цю вудку повівся Порошенко, який іноді відключає мозок і дає волю емоціям (взагалі не ясно, як він став олігархом). У підсумку за рахунок Порошенко, Шарій отримав мега піар по всім ЗМІ.

Також Вакарчук робив піар Шарію. Контрзаходів існує величезна кількість, але не один з опонентів не використав їх, все тому що вони недооцінили суперника. В результаті Шарій отримав можливість набрати свої 5-6%, хоч йому і занижують всіляко рейтинги.

Ми вже описували, що з Шаріем вийде, як з ВО Свободою в 2012 році. Ми б радили партіям переглянути підхід до своїх піарників та політтехнологів.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published.