Використання бренду «За Життя» в антиросійській риториці сильно вдарить по позиціях Медведчука

Наші джерела з команди Медведчука розповідають про проблему яка існує всередині «Опозиційної платформи — За Життя». Так партія складається з приблизно рівних 3-х частин і формувалася різними людьми.

Віктор Медведчук завів своє близьке оточення і старих ділових партнерів, Льовочкін і Бойко проводили близьких до них політиків і родичів, а Вадим Рабинович просто продав свою частину списку.

Фактично це бомба з уповільненим дією і не зрозуміло коли вона спрацює. Думаємо, вже після виборів ми побачимо неоднозначні заяви і голосування таких людей. Це сильно хвилює Віктора Медведчука. Адже використання бренду «Опозиційною платформи» в антиросійській риториці сильно вдарить по його позиціях в Кремлі. Про це добре знає Коломойський і Ахметов, які вже намагаються працювати в цьому напрямку з метою дискредитації своїх опонентів.

Leave a Comment

Your email address will not be published.